domingo, 10 de noviembre de 2013

Halloween

Hello my dear fashion readers! Today I'm going to talk about my favorite holiday: Halloween!! I must say that I love this season more than Christmas or st. Valentine's day... Don't you think it's amazing that for  one night you could be everything you want or dream? I love the Colombian celebration, because if you want to be famous, you just have to be extra creative with your costume and everybody will chase you for a picture, if you want to be a princess (like me most of the time) nobody is going to judge you!! It's a huge carnival full of surprises!!
This year Halloween was a thursday and that means: 2 party weekends!! For that reason I'll show you a few pictures of my lovely costumes and my awesome nails!! 

Hope you enjoy this season as much as I do!

Hola Mis queridos lectures amantes de la moda!! Hoy quiero hablarles de mi festividad favorita de todo el año: halloween o día de los niño!! Debo decir que esta temporada me gusta más que Navidad o san Valentín... ¿No les parece espectacular que por una noche puedes ser todo aquello que deseas o sueñas? Yo amo la celebración colombiana, porque si quieres ser famoso sólo debes ser muy creativo con tu disfraz y todo el mundo estará persiguiendote para tomarte una foto, si quieres ser una princesa (como yo la mayor parte del tiempo) nadie va a juzgarte!! Es un gigantesco carnaval lleno de sorpresas!! 
Este año Halloween cayo un jueves y esos sólo significa: 2 fines de semana de fiesta!!! Por esa razón les mostraré algunas fotos de mis hermosos disfraces y mis uñas temáticas!

Xo

Maddy.










No hay comentarios:

Publicar un comentario