martes, 17 de diciembre de 2013

Preppy rain

Sometimes weather is not our best ally to cure sadness or nostalgia, I know that holiday season gives us messages of love, peace and spending time with our loved ones ... But for some of us it's not as easy to find happiness when our Christmas does not fit into those stereotypes. On the other hand I must say that the end of the year gives me some anxiety, leaving behind such a crazy year, full of ups and downs, a new year is about to come and I want it to be the best ever! And as they say "if your dreams don't scare you they are not big enough" ... I just hope that life rewards me with my plans, my dreams and aspirations for my lifestyle.
For this post I bring you a cold outfit... Thanks to Bogotá rainy days it's not easy leaving home with such a strange weather (sun in the morning, rain in the evening, cold nights ...) but pinterest has been a great source of inspiration and combining some of my wardrobe pieces I created a pretty preppy outfit which makes me really happy!
I hope it will inspire you too!


Algunas veces el clima no es nuestro mejor aliado a la hora de curar la tristeza o la nostalgia, sé que la temporada navideña nos deja mensajes de amor, paz y tiempo con nuestros seres queridos... Pero para algunos de nosotros no es tan sencillo encontrar felicidad cuando nuestra Navidad ya no encaja en esos estereotipos. Por otra parte debo decir que el fin de año me genera un poco de ansiedad, dejar atrás un año tan loco y lleno de subidas y bajadas me para de cara a un año que quiero sea el mejor de mi vida! Y como dicen por ahí "si los sueños no te dan miedo no son lo suficientemente grandes"... Sólo espero que la vida me recompense y pueda seguir adelante con mis proyectos, sueños y mis aspiraciones en relación a mi estilo de vida.
Para este post traigo un conjunto a juego con los días lluviosos de Bogotá... No es fácil salir de casa con climas tan extraños (sol en la mañana, lluvia en la tarde, noches frías...) sin embargo pinterest ha sido una gran fuente de inspiración y combinando algo de mi closet logre un conjunto bastante preppy y con el cual me siento altamente feliz! 
Espero les sirva de inspiración a ustedes también!



Xo 
Maddy


No hay comentarios:

Publicar un comentario