domingo, 5 de mayo de 2013

boyfriend graduation

Hello my lovely readers! As I told you before (last post), my lovely boyfriend became a graduated psychologist!! I´m so happy and proud of him... Now the fashion part, hehe. He is wearing part of my graduation present: What a beautiful suit!! hahaha It´s from Arturo Calle´s Black collection and he looks adorable. 
I really love Pia´s clothes and I had a stroke when I found this awesome skirt... I will show you a few lovely outfits that I wore in the celebrations we had.

!Hola mis queridos lectores! Como ya les había comentado (entrada previa), !!mi amado novio se graduó como psicólogo!! Estoy muy orgullosa de él y me hizo muy feliz poder acompañarlo en ese momento... Ahora pasemos a la parte fashionista hehe, Él estaba vestido con parte de mi regalo de grado: !!Que hermoso traje!! hahaha Es de la colección Black de Arturo Calle y se ve completamente adorable. Por mi parte amo la hermosa ropa de Pia y me dio un infarto cuando encontré esta espectacular falda... Les mostraré algunas combinaciones que usé en las diferentes celebarciones que tuvimos.

The big day!!
!!El gran día!!
Dinner time: Top: Zara, Skirt:Pia, Shoes: Zara, Necklace: Pia
Cena de grado: Top: Zara, Falda:Pia, Zapatos: Zara, Collar: Pia
I love My new skirt!
!Amo mi nueva falta!
The big day outfit: Blouse: Zara, Necklace: Pia, Skirt: Pia, Shoes: Payless.
El outfit del gran dia: Blusa: Zara, Collar: Pia, Falda: Pia, Zapatos: Payless.


Ring: Pia; Nailart: made by me

Xo
Maddy

2 comentarios: